I efterdyningarna av en lyckans vecka.

Ja, jag stekte ju mat. Hur kul är inte det? Jag blev skrämd av en vanvettig Sofia på vägen till skolan. Hon var sjuk i huvudet. Jag tror att de runt mig blev mer rädda än mig. Jag har lekt asmycket bebis i magen, men jag tror att jag håller den bilden för mig själv (ignorerar det faktum att Jespére ser den varje gång han öppnar sin bildmapp). Jag har hängt upp fina tidningssidor på väggen. Australia  <3 Max är alltid sötaste Maxen i världen. Jag såg på när ett hopplock av östra Kanadas bästa 12åriga pojkar i ishockey spöade Aik.. Roadtrippade med Yvonne och Linda till Skavsta för att dumpa sistnämnda till Dublin i toner av Mamma Mia! Awesomeness. Jag har gått i solsken med fina människor. Bilat med Yvonne till Skavsta i toner av Mamma Mia! för att hämta Linda från Dublin. Spelat tetris medan konsitga klasskamrater gör konstiga saker och dessutom fotar det med min mobil. Surfat i staden med tre små grisar för att titta skivor och hoppats på att bli fågelbajsade på (helst på bild) i Kungsan. Tittat på fina träd medan de använde mig som kudde.


Kommentarer
Postat av: moberg

vad är det för fel på hannes på bild nr 10? haha.

åh. vår<3

Postat av: anka

ecstacy-glass hahahahah.

2009-05-06 @ 21:31:32
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: anka

kanintestava

2009-05-06 @ 21:31:52
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: Jesper

Han njuter ju bara. Kanske var en superdupergodglass?

2009-05-07 @ 22:32:17
Postat av: Jesper

Han njuter ju bara. Kanske var en superdupergod glass?

2009-05-07 @ 22:33:19
Postat av: anka

du ska alltid skydda hannes! bara för att du känner dig skyldig efter att puttat bort honom från platsen som alfahanne...

2009-05-07 @ 23:00:56
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: Jesper

Men Hannes blir alltid hackad på, så jag ser det som min plikt som vapenbroder att försvara honom!



Hahaha, lol. Jo, för jag är så jääävla dominant och manlig också. Eller ja, inte enligt Yasmin, men det kanske inte gör något.

2009-05-07 @ 23:16:45
Postat av: anka

HAHAHHA. vapenbroder.



du, det är jag som har de dominanta tårna ok?????



hahahaha. chaminn....

2009-05-08 @ 08:58:29
URL: http://hemsk.blogg.se/
Postat av: moberg

hehehe... Hannes ska hackas på. Annars vet jag inte vad vi skulle göra med honom.

Sen vad allt det här manlighetstjafset kommer ifrån är ett mysterium för mig.

"I'd hit that"..

Uhuuuu :'C

2009-06-10 @ 23:53:11
URL: http://themoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback