Södertälje, flyttning och småcrapsliv.

Jag var i Södertälje med Hannessennah en lördag. Vi visitade nämligen José. Det var mysigt. Varmt. Vi vandrade. Utforskade. Satt. Lärde oss saker om varandra.

Jag har åkt till skolan med Johan. Sista gången då. Jag sa aldrig att jag skulle flytta va? Det ska jag! På lördag. Hej då Skokloster. Efter nästan 10 år.

Det betyder också att jag har packat massor. Funnit saker. Det är kul.

Och jag har ätit kinamat. Godaste ever. Pappa och jag åkte sponant till Bålsta enkom för det. Awesomeness. Jag har druckit te i colaflaska, för jag fick skjuts. Det var en dålig, dålig morgon. Jag har dessutom handlat mat i Bålsta för sista gången. AWESOME.

- Min tiara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback