Human Trafficking och kommande filmer. (!)

Ohoy, som Amanda säger. Igår såg jag klart den andra delen av Human Trafficking. Alltså, den filmen var fan bra. Jättehemsk och så med, jag mådde typ lite illa. Jag förstår mig faktiskt inte på människor. Överallt blir flickor (och pojkar) bortförda och sålda för någon timme eller så till några jävla pedofiler eller nått. Usch. Överallt. Filmen visade hela USA typ, Filippinerna och Ryssland. Nej, men det var fortfarande en spännande och lärorik film. Kriminalgrejer och så. Tja.




Just det. Det är trevligt med onsdagar när det kommer en ny tv-bilaga, haha ^^ Sitter alltid och kollar igenom filmerna. Dock glömmer jag alltid bort hälften. Så när jag kom till söndagen blev det för mycket. Huuuur mycket bra filmer som helst fram till dess (: *harklar mig*

Ikväll: 
- Saw  går på kanal 5 tror jag. Ska nog spela in den och se den imorgon.
- Constantine  går på tv6. Antingen ser jag den eller så skiter jag i det och kollar på American idol ^^

Imorgon:
- Little miss Sunshine  går på någon filmkanal, Amanda! Den är med på listan :D Asgullig film ^^
- Timeline  med typ Paul Walker och Gerard Butler på tv4! :o
- Saw 2.  Amanda och jag kanske kan se den om jag sett ettan före ^^
- Freedom Writers  på någon filmkanal, Amanda verkar lite intresserad. Hilary Swank är med!

Lördag:
- Se upp för dårarna på tv4+. Omtalad? Ja.
- Shaft  på tv4+ har jag bara hört om. Samuel L. Jackson. Någon som vet att de pratar om den i En prinsessas dagbok? ^^
- Mansfield Park går på någon filmkanal. Damn. Jag vill se. Älska Jane Austen-filmer!
- Gangs of New York  med Leonardo DiCaprio på tv4. Rätt bra. Lite halvudda miljö sådär. Cameron Diaz är också med. Men den är lite spännande!
- American History X på tv4+. Den måste alla se en gång. End of story.¨
- Van Helsing på tv3 på natten! Jag älskar den ^^ Hugh Jackman dudes! Dracula, Frankenstein osv (: Den är awesome. Speciellt bonusmaterialet ><'
- Azumi (har jag bloggat om inte så länge sedan... 
titta här!  ) ännu senare på tv6. Jag ska nog spela in slutet, typ sista timmen efter Van Helsing. Det finns ju trots allt en uppföljare och jag gillar denna ninjafilm (:

Söndag:
- Batman Begins går på tv3! Yeeeeeeees. Klart att den gör då, nu när The Dark Knight  kommer ut. Så det är bra, nu kan jag se den och sedan den nya (:

Okej, jag inser att detta kanske var lite... LOL att jag skrev. Hur mycket filmer som helst. Men vi kan se det som en mycket god gärning. Jag meddelar ju er om filmer, eller hur?

LOOOOOOOOOOOL. Ingen läser ändå. Men jag älskar film, så what to do? Jag passar ju på att blogga nu när det inte åskar och har sig.

- Adios, eller nått. A church is burning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback