Lalalalista..

1. När gick du upp idag? Halv tio typ.
2. Diamanter eller pärlor? Errh, dunno. Don't care.
3. Senaste filmen du såg på bio? What happens in Vegas.
4. Favorit-TV- program? One Three Hill, Heroes, Grey's.
5. Vad åt du till frukost? Müsli och lite bröd.
6. Vad är ditt andranamn? Har inget.
7. Din favoritmat? Jadu. Låter kanske hemskt mot djuren, men jag älskar typ kött?
8. Vilken mat gillar du inte? Kroppkakor. *ryser*
9. Favoritchips? Grillchips är mums. Sourcream and onion med. Paprika är gott. Allt? Gräddfil..... Allt som sagt.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Typ, Mamma Mia :D
11. Vilken bil kör du? I don't drive.
12. Favoritmacka? Just nu är det Hönö eller nått, tack vare Emma ^^
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med? Uppblåsta, självälskande och så vidare.
14. Vilka är dina favoritkläder? Sköna kläder är skönt. Hihihi.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Ooooh. Jadu. Någonstans varmt och billgt? ^^
16. Favoritklädmärke? Nej, don't care.
17. Var vill du dra dig tillbaka? Typ, Afrika? Eller, vart som helst med folk jag tycker om.
18. Favorittid på dagen? Beror alldeles på.
19. Var är du född? I Manila. Typ?
20. Vilken är din favoritsport att se på? Fotboll var roligt när det var EM. Annars funkar friidrott faktiskt.
21. Coca Cola eller Pepsi? Läsk? DR PEPPER :D
22. Fotboll eller ishockey? Fotboll.
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Olika, är dock rätt morgonpigg. Ibland får jag ryck och vill sitta uppe hela natten.
24. Pedikyr eller manikyr? Omg, stop touching meeeeeeeee!
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Nej, från mig hörs det sällan något nytt.
26. Vad ville du bli när du var liten? Lärare. (omg)
27. Bästa barndomsminnet? Oj. Nej, vet inte.
28. Varit i Afrika? Tyvärr inte.
29. Nånsin rullat in någon i toapapper? JA! På Jonathans kalas i typ 2:an eller 3:an (:
30. Varit med om en bilolycka? Nej inte riktigt. Kört i diket. Och med bussen? ^^
31. Favoritdag i veckan? Lördagar är najs.
32. Favoritrestaurant? Eh? Den där första på Kreta!
33. Favoritblommor? *prosit*
34. Favorit-snabbmatsrestaurant? McDonald's välkomnas alltid.
35. Äger du en cykel? Yep. Eller typ 3 :)
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Alla med stuff som jag vill ha kanske? (a)
37. Läggdags? Blir nog runt ett ikväll.
38. Vad lyssnar du till just nu? Surret från datan.
39. Favorit färg? Grönt är skönt.
40. Hur många tatueringar har du? Noll. Någon gång kanske jag vill och vågar.

Nu när jag gjort denna lista, tror jag att jag kan ha gjort exakt samma förut... ><' LoL Hahahahaha, faaan. Ja, jag hade gjort den ^^ 
http://hemsk.blogg.se/2008/march/hej-jag-har-inget-liv.html#comment  . Sedär ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback