Vad jag hatar när jag för en gångs skull har rätt.

Blockerad och bortglömd, det är ungefär så det känns. Jobbigt att höra? Ursäkta då, jag kan inte hjälpa att du tittar hit. Vilket du säkert inte gör. Vilket du knappast gjorde då heller. Ok, nej inget sånt nu. Jag fattar ju varför, jag är inte helt  dum i huvudet. Men det är jobbigt när man har rätt om såna här saker. Jag menar, jag visste att denna melodi skulle spelas åter. Det visste jag nästan innan. Och i såna här lägen suger  det att ha rätt. Lose You  - Pete Yorn blev Lost You  - Hon som nästan är dum i huvudet.


Och den 18 okt med.


Men att minnas vad jag sa i ett läge som det, det är ju inte något du borde göra. Även om man kan hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback